Loterij handbal en kermisactiviteiten 1-9-’17

Afbeeldingsresultaten voor zonnetjeAfbeeldingsresultaten voor marktkraamLoterij handbal en kermisactiviteiten
Afbeeldingsresultaten voor handbal
Wat hebben we een fantastische kermis gehad. Het weer kon niet beter en dat maakte het gelijk al een geslaagd weekeinde.

De loterij
Op vrijdagavond de bekendmaking van de uitslag van de loterij. De trekking op zich was nog een heel werk. Er waren meer dan 160 prijzen te verdelen. Prijzen die allemaal beschikbaar zijn gesteld door bedrijven uit Hauwert en omgeving. Dit jaar weer meer sponsoren dan voorgaande jaren. Prijzen, sponsoren en winnaars staan hieronder in de lijst met de uitslagen. Een lijst om trots op te zijn. Daarom een groot applaus voor en hartelijke dank aan alle sponsoren die dit mogelijk hebben gemaakt.

Werving sponsoren
Vooral Ingrid van der Weide is een kei in het benaderen en werven van nieuwe sponsoren. Helaas is dit haar laatste jaar bij het handbalkermiscomité. We zijn voor volgend jaar dus op zoek naar een nieuwe kanjer om sponsoren langs te gaan. Wil je ons daarbij helpen? Neem dan contact op met het comité.

Winnaars meest verkochte loten
De loterij kan natuurlijk niet zonder kopers en verkopers. Dankzij jullie kunnen we de contributie laag houden en handbalactiviteiten ondernemen.
De beste drie (koppels van) verkopers werden dan ook even in het zonnetje gezet. De derde plaats werd gedeeld door Sjoerd en Guus Neefjes als koppel en Anouk Vriend. Ze verkochten 48 loten. Op de tweede plaats Sanne en Lotte Schermer met 50 loten. En op de eerste plaats Ilona en Lindy van Klaveren met 102 loten. Een schitterend resultaat.

Marktkramen
Dit jaar echte marktkramen beschikbaar gesteld door Age van Klaveren. De marktkramen met enveloppentrek en spelletjes werden goed bemand. Vooral veel kinderen uit groep 6, 7 en 8 hebben ons geholpen en daarnaast onze “vaste” vrijwilligers. De zaterdag was nog een beetje rustig, maar de zondag ging het echt los en waren we nagenoeg uitverkocht.

Wij hebben weer genoten en zijn blij dat we de handbal weer hebben kunnen helpen door extra geld in te zamelen.

Het handbalkermiscomité:
Sandra, Wendy, Ingrid, Marieke, Wieteke en Marian.