Jaarvergadering 1-6-’17

Jaarvergadering

Afgelopen donderdag hadden we in de kantine een goed bezochte jaarvergadering. We zijn de vergadering gestart met het bedanken van onze coach Age van Klaveren. Age heeft besloten, na een jarenlang ‘dienstverband’, aankomend jaar niet meer te coachen. Dit vinden wij natuurlijk erg jammer. Zijn team, de E1, was aanwezig om het cadeau namens team en bestuur te overhandigen. Hij kreeg een prachtige fotocollage met foto’s van de hoogtepunten van afgelopen jaren, een handdoek met clublogo om de tranen te drogen en natuurlijk bloemen. Wij zullen Age gaan missen in de dug-out maar tussen het publiek zullen wij hem gelukkig nog tegenkomen. Age, ook via deze weg, nogmaals bedankt voor al je inzet en enthousiasme voor de club.

Ook hebben we tijdens de vergadering afscheid genomen van 3 bestuursleden: Simone Laan, Mariska Koeman en Lianne Neefjes. We vinden dit erg jammer maar zijn blij dat we inmiddels weer 2 nieuwe bestuursleden hebben gevonden om ons te versterken. Wij verwelkomen Arie Neefjes uit Midwoud (zijn dochters handballen in de F1 en D1) en Karin de Wit uit Hauwert (moeder van Enna uit de F2). Om ook binnen het bestuur de verhoudingen gelijk te houden zou het mooi zijn als er nog iemand uit Hauwert het bestuur zou willen komen versterken.

Alle coaches en trainers waren positief over de behaalde resultaten van de teams afgelopen seizoen. Alle teams hebben zich positief ontwikkelt het afgelopen seizoen. Alle jeugdteams zijn allemaal geëindigd in de top 5. Een hele knappe prestatie! Wij hopen dat dit volgend seizoen met de nieuwe teams ook weer gaat lukken. We zijn nog steeds een groeiende vereniging. Afgelopen seizoen zijn we gestart met 7 teams, aankomend seizoen starten we met 9 teams. Super! De teamindeling is te vinden op onze website.

Ook financieel gaat het nog steeds goed. We hebben een positieve balans en aankomend seizoen zal de contributie niet worden verhoogd. En dan te bedenken dat wij de club zijn met het laagste contributiebedrag in de omgeving. Dit is mede mogelijk door de vele kermisloten die altijd worden verkocht. Vanaf juli kunt u onze speelsters weer langs de deur verwachten om loten te verkopen. Koopt u een lot? Dan kunnen wij de contributie voor iedereen betaalbaar houden!