Kermishandbal en uitslag handballoterij 2019

De kermis zit er alweer op, maar wat hebben we weer genoten

Vrijdag: handbaltoernooi en uitslag loterij
Ieder lid van de vereniging had vrijdag de kans om lekker te handballen; een toernooitje georganiseerd door een aantal leden van de vereniging. Er kon worden gespeeld tegen hetzij andere leden, hetzij tegen ouders, vrienden of familieleden. Voor sommigen viel het allemaal mee, voor anderen wel even confronterend dat de conditie in de vakantie behoorlijk achteruit was gegaan.
Rond half 8 werd op het handbalveld bekend gemaakt wie de meeste loten voor de vereniging hadden verkocht. Op nummer 4 Lotte en Sanne met samen 50 verkochte loten. Zij kregen ieder een zak snoep. Daarna Guus ook met 50 loten. Hij kreeg ook een zak snoep en een bon voor 2 zweefkaartjes. Op nummer 2 Emma met 60 loten (een zak snoep en een bon voor 3 zweefkaartjes) en op nummer 1 Lindy met 84 loten. Zij kreeg een nieuwe handbal en alle verkopers een groot applaus van het publiek.  Daarna werd in de kantine de uitslag van de loterij op het TV-scherm getoond. De uitslag staat in deze koerier. Er werden die avond al veel prijzen opgehaald, maar nog niet alles. Heeft u een prijs gewonnen, maar die nog niet in uw bezit? Dan kunt u tot uiterlijk 1 oktober de prijs ophalen bij Marieke Groot, Tuinstraat 8.
We willen alle verkopers, kopers en vooral ook alle sponsors die zoveel mooie prijzen beschikbaar hebben gesteld, hartelijk bedanken. De vereniging kan met de opbrengst de contributie laag houden.

Zaterdag t/m maandag: kermistentjes
Op zaterdag en zondag snoepkraam, grabbelton, popcorn en kraam voor de enveloppentrek. Zondag einde van de dag waren alle enveloppen verkocht. Een mooi resultaat en fijn dat we weer vrijwilligers hebben gevonden om te helpen bij de kramen! Verder kon zowel op zaterdag als op zondag gegokt worden hoeveel snoepjes er in de grote pot zaten. De winnaar kreeg de pot met inhoud. De getallen liepen aardig uit elkaar. Op zaterdag zat Wouter er het dichtste bij. Hij had 210 snoepjes ingevuld en het waren er 217. Hij ging met de pot naar huis. Op zondag hadden we  2 personen die even ver van het werkelijke aantal af zaten (305 stuks). Emma gokte op 295 en Wil Jonkman op 315. Emma kreeg de pot met inhoud (zodat de familie Groot nu 2 volle potten heeft) en Wil net zoveel snoep als er in de pot zat.

Maandag de grabbelton en de bingo en toen zat het er alweer op.
Het was weer een geslaagd weekeinde.
We wensen iedereen een mooi handbalseizoen 2019-2020!